Dieta na włosy

Dieta dla męskich włosów – pierwiastki

Naturalne sposoby na łysienie

Będzie ona istotnym, chociaż nie najważniejszym – elementem walki z łysieniem. Poniżej znajdziecie listę istotnych pierwiastków dla włosów z grupą produktów, którą włączyć do męskiej diety.

Cynk

Ma ogromne właściwości. Wpływa na naprawdę wiele aspektów związanych z funkcjonowaniem organizmu (nie tylko męskiego). Dość powiedzieć, że jego niedobór objawia się między innymi podatność na infekcje, choroby skóry, czy brak apetytu. Cynk jest niezwykle ważny dla męskiego libido (sprawdźcie sobie jak to ostatnie można podnieść). A to tylko wycinek umiejętności. Dlaczego powinien znaleźć się diecie dla męskich włosów?

Cynk można określić mianem katalizatora. Związany jest z aminokwasami budującymi nasze włosy. Ma wpływ na tworzenie keratyny. Gdzie znajdziecie ten pierwiastek? Przede wszystkim w owocach morza. Jeśli nie możecie ich jeść, to cynk obecny jest również w kaszy gryczanej, pieczonym indyku, cebuli i zielonym groszku. Jest więc w czym wybierać.

SPRAWDŹ NAJPOPULARNIEJSZY PREPARAT NA MĘSKIE W 2018 ROKU!

Siarka

Bezpośrednio związana z aminokwasami budującymi nasze włosy. Siarka ma też ogromne znaczenie dla stanu skóry. Zresztą jest ona wykorzystywana w chorobach, które ją atakują. Siarka jest też dość ważnym elementem leczenia problemów ze stawami. Niedobór tego pierwiastka będzie skutkował wieloma dolegliwościami. Nas jednak najbardziej interesuje nadmierne wypadanie włosów. Na szczęście o źródła tego pierwiastka nie jest trudno.

Co włączyć do diety dla męskich włosów? Siarkę znajdziecie między innymi w produktach wysokobiałkowych. Jest ona też obecna w niektórych warzywach. Tych, które w czasie gotowania mają specyficzny (nie dla wszystkich przyjemny) zapach. To chociażby biała kapusta, kalafior i brokuły. I na nie warto często stawiać.

Miedź

To trzeci z istotnych pierwiastków dla męskich włosów. Odpowiada on za ich wzmocnienie. Dokładniej rzecz biorąc ilość miedzi wpływa na tzw. wiązania siarczkowe. A te ostatnie są związane ze sprężystością i siłą włosów. Jeśli miedzi w diecie będzie zbyt mało od razu odbije się to na fryzurze. Włosy staną łamliwe. Zwiększy się też ilość tych wypadających.

Na szczęście z miedzią w męskiej diecie dla włosów nie będzie trudno. Znajdziecie ją między innymi w białej fasoli, kaszy gryczanej, płatkach owsianych, dyni i orzechach włoskich.

Dodaj komentarz