Sałatka

Cierpisz na zaburzenia erekcji? Zmień dietę!

mężczyzna

Bo bardzo prawdopodobne, że jest ona w pewnym stopniu odpowiedzialna za Twoje problemy. Ostatnio pisałem o innych możliwych przyczynach zaburzeń erekcji. Zabieramy się więc za zmiany w jadłospisie.

Co musisz wyrzucić z menu?

Myślę, że doskonale sobie zdajesz sprawę co szkodzi Twojemu organizmu. I ma również przełożenie na funkcje seksualne. Z jadłospisu musi wylecieć wszelkie tłuste jedzenie. Szczególnie jeśli jadasz go dużo.

Po drugie – radziłbym ograniczyć produkty wysoko przetworzone. To dość rozbudowana grupa. Znajdziesz w niej między innymi dania w pięć minut, napoje gazowane i chipsy. No i alkohol. Jeśli pijesz regularnie i w dużych ilościach – nie sprzyja to Twoim funkcjom seksualnym.

Jak powinna wyglądać dieta przy zaburzeniach erekcji?

Zdrowo:) To proste. Sporo miejsca w Twoim menu powinny zajmować warzywa. Im bardziej zróżnicowany pod tym kątem jadłospisu, tym lepiej. Warzywa zawierają składniki istotne z punktu widzenia męskiej seksualności. Mam tutaj na myśli między innymi beta-karoten (włącz do diety czerwone i pomarańczowe warzywa). Zwróć też uwagę na selen. Znajdziesz go chociażby w orzechach brazylijskich, kukurydzy i białej fasoli. W warzywach obecna jest też cholina.

W diecie, która ma Cię wspomóc w walce z zaburzeniami erekcji bardzo istotne są produkty białkowe. Aminokwasy (np. arginina) między innymi „pobudzają” i usprawniają proces krążenia krwi. A to ma wpływ na erekcję. Do diety włącz więc twaróg, rośliny strączkowe i chudy mięso.

Szczególną uwagę zwróć również na produkty zawierające cynk. To pierwiastek zdecydowanie częściej wymieniany w kontekście wspomagania męskiej potencji, niż wspominany wcześniej selen.

CHCESZ POZNAĆ SKUTECZNE ROZWIĄZANIE NA ZABURZENIA EREKCJI? SPRAWDŹ JE TERAZ!

Do najlepszych źródeł cynku zalicza się oczywiście owoce morza. Te ostatnie jednak dla wielu osób są nie do przeskoczenia. Ze względu na smak, albo alergię. Na szczęście możesz skorzystać z alternatywnych źródeł cynku. Mam tutaj na myśli między innymi kaszę gryczaną otręby, orzechy i pełnoziarniste pieczywo.

Na koniec jeszcze jeden ważny aspekt diety przy zaburzeniach erekcji. Produkty bogate w kwasy tłuszczowe (Omega-3, Omega-6). Mają ogromny wpływ na funkcjonowanie naszego organizmu. Ciebie w tym momencie interesuje to, że wzmacniają one układ krwionośny. A to bardzo ważna kwestia przy problemach z potencją. Kwasy te znajdziesz między innymi w rybach morskich, olejach sojowym i lnianym. Smacznego!

Dodaj komentarz