Dieta na niskie libido

Niskie libido u kobiet – dieta, która pomaga

Kobieta

Ostatnio pisałem na temat możliwych przyczyn takiej sytuacji i warto je poznać. Przede wszystkim dlatego, że znajomość powodu, daje szansę na walkę z niskim libido u kobiet. Pewnym elementem może być dieta i produkty z określonymi składnikami.

Czego unikać w jadłospisie?

Generalnie rzecz biorąc to dość oczywiste, ale i tak warto o tym napisać. Zwykle w kontekście diety i obniżonego libido problem mają Panowie. Z racji tego co zwykle ląduje na talerzu. A zwykle jemy tłusto, ciężkostrawnie i niezdrowo. I tak jak mężczyźni powinni tego unikać. Tak jest też w przypadku kobiet. Ale jadłospis nie może być też głodowy (czyli jestem na wiecznej diecie). Wtedy bardzo często brakuje konkretnych składników, również tych mających wpływ na libido. Mam tutaj na myśli między innymi pewne pierwiastki.

Jak powinna wyglądać dieta na niskie libido u kobiet?

Przede wszystkim pełna zielonych warzyw. Ze szczególnym uwzględnieniem liściastych. Te ostatnie powinny się również znaleźć w jadłospisie, jeśli staracie się o dziecko. Podobnie jak w przypadku mężczyzn warto zwrócić uwagę na cynk.

To pierwiastek, który ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Najwięcej jest go w owocach morza. Cynk znajdziecie też między innymi w kaszy gryczanej i pełnoziarnistym pieczywie.

Kolejnym pierwiastkiem na który powinny zwrócić uwagę kobiety z niskim libido jest mangan. Jest on również potrzebny kościom. Gdzie możecie znaleźć ten pierwiastek? Obecny jest w produktach z pełnego ziarna, kaszy gryczanej, orzechach włoskich i tofu. Koniecznie zadbajcie też o magnez. Ma on wpływ między innymi na układ krwionośny i nerwowy. Oba dość ważne przy niskim libido u kobiet. W zasadzie już włączyliśmy ten pierwiastek do diety. Chociażby poprzez kaszę gryczaną. Sporo tego pierwiastka jest też w kakao.

SPRAWDŹ NAJCHĘTNIEJ WYBIERANE PRZEZ KOBIETY ROZWIĄZANIE NA NISKIE LIBIDO!

W diecie muszą znaleźć się również produkty wysokobiałkowe. Na co więc się zdecydować? Wybór nie powinien ograniczać się tylko do produktów mlecznych. Warto do jadłospisu włączyć chude mięso i ryby.

Pamiętajcie też o sporej ilości witamin z grupy B. To między innymi rośliny strączkowe i niektóre warzywa. Do diety warto włączyć owoce. Niektóre z nich – jak na przykład – arbuz – mają w sobie związki będące afrodyzjakami.

Dodaj komentarz