warzywa i owoce

Jak dietą podnieść poziom testosteronu?

mężczyzna

Dzięki pewnym zmianom w jadłospisie masz wpływ na to jak będzie funkcjonował Twój organizm. Jeśli dopadł Cie problem niskiego poziomu testosteronu (tutaj parę słów o objawach), skorzystaj z poniższych porad.

Złota zasada diety

Pojawia się zawsze:). Brzmi ona – wyrzuć z jadłospisu niezdrowe żarcie. I każdy z nas doskonale sobie zdaje sprawę z tego o które jedzenie chodzi. Fast food, przekąski i dania w pięć minut – to oczywiście wylatuje z Twojego jadłospisu. Nie inaczej jest z tłustym i ciężkostrawnym jedzeniem. I ogranicz alkohol – dla własnego dobra.

Dieta na podniesienie poziomu testosteronu

W Twoim jadłospisie znajdzie się grupa produktów związanych wprost z tym hormonem, jak również niwelujących pewne symptomy związane z jego niedoborem. W menu powinny się znaleźć:

Produkty bogate w cynk – to między innymi owoce morza, kasza gryczana i fasola. One przede wszystkim skupiają się na wspomagania Twojego libido osłabionego przez niski poziom testosteronu.

– Kwasy tłuszczowe Omega – czyli między innymi ryby, ale do diety warto włączyć też olej lniany

– Kwasy MUFA – Co kryje się pod tym skrótem? To m.in. kwas krotonowy i oleinowy. W diecie powinny się znaleźć: oliwa z oliwek, awokado i migdały.

– Produkty bogate w selen – pierwiastek związany z męskimi hormonami. Jednym z lepszych źródeł tego składnika są orzechy brazylijskie. Znaleźć go można też w kukurydzy i roślinach strączkowych.

Produkty z witaminy grupy B – Mają ogromny wpływ na funkcjonowanie organizmu, Ciebie interesuje tutaj między innymi właściwości związane z układem nerwowym. Witaminy te znajdziesz w drobiu, jajkach, roślinach strączkowych, rybach, wątróbce i owsiance.

Pełnowartościowe białko – przede wszystkim postaw na chude mięso. Świetnym źródłem są wspominane już jajka i rośliny strączkowe. Uważaj jednak ze zbyt dużą ilością białka w diecie, bo może to mieć negatywne przełożenie na męskie hormony.

Produkty wspomagające popęd seksualny

Jego obniżenie i problemy z erekcją to jeden z bardziej uciążliwych symptomów niedoboru testosteronu. Włącz do jadłospisu produkty, które Ci pomogą. To między innymi opisywane już wyżej awokado. Co jakiś czas pozwól sobie na winogrona. Zawierają one resweratrol. Ten ostatni wpływa na ruchliwość plemników. Twój popęd płciowy podniesie tuńczyk. Zaprzyjaźnij się też z owocem granatu.

Walcz o wysoki poziom testosteronu

I rób to kompleksowo – tylko wtedy możesz spodziewać się pozytywnych efektów. Dieta to jedno. Przyda się też aktywność – dla zdrowszego organizmu. Skorzystaj koniecznie z pomocy naturalnego preparatów podnoszącego poziom testosteronu – Testolanu. Wychwalany przez mężczyzn jako najskuteczniejsze rozwiązanie. Pozbawione skutków ubocznych. Recenzję tego produktu przeczytaj w tym miejscu. Sprawdź też metody walki z niskim poziomem testosteronu. I na koniec odwiedź stronę producenta.

Dodaj komentarz