Czy dieta pomoże na męskie łysienie?

dieta dla włosów

3 dni temu rozpoczęliśmy walkę z wypadaniem włosów u panów. Celem jest zobaczenie efektów na początku przyszłego roku. Dzisiaj chciałbym się nie tylko skupić na odpowiedzi na to pytanie, ale też na samej diecie.

Czy dieta mi pomoże?

Nie ma zbyt dobrej informacji dla Ciebie. Owszem, to co jesz ma bezpośrednie przełożenie na funkcjonowanie Twojego organizmu. Oznacza to, że dostarczając mu pewnych składników mających wpływ na krążenie krwi, czy same mieszki włosowe, tym ostatnim będziesz pomagał. Natomiast, aby walczyć z przyczyną łysienia androgenowego, musisz uderzyć w nią od środka, ale konkretnymi składnikami i to z odpowiednim stężeniu. I takim rozwiązaniem jest Profolan ( o którym więcej poczytasz na stronie producenta: Profolan.pl).

A co z dietą? Na pewno warto włączyć do jadłospisu pewne produkty mające wpływ na funkcjonowanie mieszków włosowych.

Co powinienem jeść?

Temat generalnie jest szeroki, więc postanowiłem podzielić go na dwa teksty. Dzisiaj odpowiedź na pytanie „co mogę jeść” będzie dotyczyła tylko i wyłącznie pierwiastki. Zaczniemy od cynku. Ma on wpływ na wiele spraw związanych z funkcjonowaniem organizmu. W przypadku nas facetów – chociażby na libido. Cynk jest niezwykle ważny dla skóry i włosów. Pierwiastek ten znajdziemy przede wszystkim w owocach morza. Jeśli nie możesz ich jeść, to cynk obecny jest również w otrębach pszennych, boczniakach i sezamie.

Siarka to kolejny ważny składnik dla Twoich włosów. Tutaj sytuacja jest w miarę prosta. To znaczy jeśli chodzi o źródła. Jest ich sporo, do tego są łatwo dostępne. Siarkę przede wszystkim dostarczysz do organizmu jedząc produkty wysokobiałkowe. Związki tego pierwiastka są też obecne w niektórych warzywach. Mam tutaj na myśli między innymi kalafiora, brokuły, cebulę i czosnek. No i owoce – truskawki, morele i awokado.

Miedź – to ostatni pierwiastek na który chciałem zwrócić uwagę. Pierwiastek ten przede wszystkim wzmacnia włosy. Ma on też wpływ na ich kolor. Miedź znajdziesz praktycznie wszędzie. Najbogatsze są w ten pierwiastek wątróbka, otręby pszenne i orzechy. Znajdziemy go też między innymi w nasionach słonecznika, pestkach z dyni i natce pietruszki. Następnym razem skupimy się na witaminach:).

Dodaj komentarz